onsdag 5 januari 2011

2 dagar

Hej bloggen ! igår kom vi fram till mora vid 3 eller nått och då åkte vi till kaffestugan och fikade. när vi satt där , jag , mamma , clara och alexandra så kom även elin som är alexandras dotter och hennes kompis elin. sen kom även elins syster catja och hennes kille. vi fikade och hade de trevligt. sedan gick vi en liten runda i den stora staden och ja köpte på mig en foundation och en body butter :) när vi sen kom hem så åt vi pizza och tog de väldigt lugnt.

idag vaknade vi tidigt för vi skulle äta frukost på stan , efter frukosten tog ja en liten sväng på stan igen och då handlade jag en klocka och hårfärg för ja skulle färga håret. när vi kom hem så kollade ja på tv innan ja färgade håret. men ja blev ju såklart inte nöjd för de skulle bli mörkblont men de blev typ bajs konstig färg så min snälla mamma åkte till ica och köpte en mörkare färg och snart ska ja färga igen :) hoppas de blir bättre. ja , ja kan tyvär inte lägga in bilder för min kamera är död och ja glömde sladden hemma så inga bilder , men ja lovar att lägga in bilder när ja kommer hem.

ojojoj... de blev ett långt inlägg men de blir så ibland om man har mycke att skriva om ,
puss(K)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar